Često postavljana pitanja za vlasnike pacijenata

Pronašao/la sam ostavljenu životinju (psa, mačku i slično), komu se mogu obratiti?

Pronalazak ostavljene životinje prijavljuje se  Info centru za izgubljene i nađene životinje na telefon 01/2008-354 ili na e-mail infocentar@dumovec.hr ili na  http://www.azilzagreb.com/info-centar-dumovec

Ako ste pronašli ranjenu životinju nazovite na broj telefona 01/2008-354, a ako ste ranjenu životinju pronašli po noći, nazovite Centar 112 koji će vas spojiti s dežurnom službom.

Pronašao/la sam kukca, zmiju i slično, možete li determinirati o kojoj se vrsti radi?

Pronalazak kukaca, zmija i sličnih životinja prijavljuje se  Info centru za izgubljene i nađene životinje na telefon 01/2008-354 , a ako ste divlju životinju pronašli po noći, nazovite Centar 112 koji će vas spojiti s dežurnom službom.

Pronašao/la sam divlju životinju i ne znam što s njome, kome se mogu obratiti?

Pronalazak divlje životinje prijavljuje se  Info centru za izgubljene i nađene životinje na telefon 01/2008-354 , a ako ste divlju životinju pronašli po noći, nazovite Centar 112 koji će vas spojiti s dežurnom službom.

Imam nalaze, fotografije, rezultate analiza, RTG snimke, povijest bolesti i sl. moje životinje, možete li postaviti dijagnozu?

Postavljanje dijagnoze i određivanje terapije Vašem ljubimcu složen je postupak koji osim obaveznog pregleda uključuje i različite dijagnostičke postupke. Slobodno dovedite Vašeg ljubimca na pregled uz predočenje sve dosadašnje dokumentacije, uz prethodno zakazan termin na za to predviđenoj Klinici.

Radite li određenu vrstu pretraga, analiza, testova?

Sve potrebne informacije o pretragama i zahvatima možete dobiti od naših djelatnika Klinika u radne dane od 9-11h ili pozivom na telefone navedene na web stranicama Klinika. Također, više o Uslugama pojedinih Klinika i Laboratorija možete saznati na  linku VETERINARSKE USLUGE.

Uputili su me određenog doktora/kliniku/osobu na Vašem fakultetu, kako mogu doći do njih?

Kontakti (mail adrese) svih djelatnika navedeni su na službenim stranicama Fakulteta te slobodno uputite upit za termin pregleda vašeg ljubimca. Također, dogovore oko termina pregleda na Klinikama možete zatražiti i osobno na željenoj Klinici, radnim danom između 9 i 11 sati.

Želim doći na pregled na vaše klinike, moram li se naručiti i gdje?

Hitni pacijenti zaprimaju se na Klinike bez prethodnog naručivanja. Informacije oko termina različitih specijalističkih pregleda na Klinikama možete zatražiti pozivom na telefon naveden na web stranicama Klinika ili osobno na željenoj Klinici, radnim danom između 9 i 11 sati.

Nezadovoljan/na ili zadovoljan/na sam vašom uslugom / želim pohvaliti nekog od doktora/klinika/zavoda, gdje to mogu učiniti?

Svoje nezadovoljstvo ili pohvalu službeno možete prijaviti ispunjavanjem obrazaca koje možete preuzeti na našoj web stranici na sljedećem linku: http://www.vef.unizg.hr/sustav-kvalitete/

Ili preuzimanjem dokumenta: http://www.vef.unizg.hr/wp-content/uploads/2018/10/Uputa_za_prituzbe_VEF_50.pdf

 

Želim sam/a aplicirati lijekove svojoj životinji, možete li mi dati upute?

Aplikacija lijekova kućnim ljubimcima, farmskim ili egzotičnim životinjama provodi se isključivo od strane za to educiranih osoba, osim u slučajevima aplikacije lijekova na usta. Vaš veterinar će Vam prilikom pregleda dati detaljne upute o davanju lijekova na usta te vam po potrebi i pokazati na Vašoj životinji.

Želim stupiti u kontakt s nekim od vaših zaposlenika radi medijskog nastupa, kome se mogu obratiti?

Molimo vas da se radi medijskog nastupa stručnjaka Veterinarskog fakulteta, snimanja u prostorima fakulteta ili komentare aktualnih zbivanja obratite Službi za medije i odnose s javnošću na pr@vef.hr .

Skip to content