
ŠKOLA PODUZETNOSTI ZA STUDENTE (Razvoj upravljačkih i poduzetničkih kompetencija studenata)
Škola poduzetnosti neformalni je edukacijski program kojemu je cilj osnažiti mlade i pružiti im znanja i vještina iz područja zapošljavanja, tržišta rada, poduzetništva, pokretanja vlastitog posla, samozapošljavanja te aktivizma kroz niz interaktivnih predavanja. Poduzetnost je, dakle, kompetencija koji stavlja naglasak na rad u timu, usavršavanje vještina komunikacije i proaktivnost što su sve teme seminara.Dosad je kroz program u Hrvatskoj prošlo 82 mladih, a održali smo i Školu poduzetnosti za mlade na međunarodnoj razini na kojoj je sudjelovalo 25 mladih iz četiri europske zemlje.
Seminar traje 5 dana (33 sata) i svaki sudionik dobiva potvrdu o stručnom usavršavanju.
Teme seminara:
- pisanje životopisa i molbe,
- razvijanje ideja u projekt – od ideje do projekta,
- javni nastup,
- volontiranje i aktivizam,
- samozapošljavanje
Obrazovni ishodi
Polaznik/ica će moći:
- definirati pojam poduzetnosti,
- nabrojiti i objasniti osam ključnih kompetencija za cjeloživotno učenje,
- upotrebljavati osam ključnih kompetencija u procesu zaposlenja,
- definirati osnovne pojmove iz područja komunikacije;,
- objasniti razliku između verbalne i neverbalne, interpersonalne i intrapersonalne komunikacije,
- oblikovati životopisa i molbe za posao sukladno potrebi,
- raspraviti ulogu novih medija u dobivanju posla i samozapošljavanja mladih ljudi,
- nabrojati najčešća pitanja na intervjuu za posao;
- objasniti ulogu neverbalne komunikacije tijekom poslovnog intervjua,
- planirati i analizirati osobne ciljeve u poslovnom kontekstu,
- definirati pojmove start-upova, coworking prostora i poduzetničkih potpornih institucija,
- nabrojati korake u procesu samozapošljavanja,
- objasniti izazove i prepreke koje se mogu pojaviti kod procesa samozapošljavanja i pokretanja vlastitog posla,
- objasniti timske uloge te svoju poziciju unutar tima,
- definirati projekt,
- objasniti logiku projekta i projektnog učinka,
- objasniti što sve utječe i može utjecati na planiranje i provedbu projekta,
- identificirati i oblikovati opći i posebne ciljeve projekta,
- analizirati okolinu projekta i definirati ciljne skupine, krajnje korisnike i dionike;
- razvijati aktivnosti koje će odgovarati postavljenim ciljevima, procijeniti i definirati očekivane rezultate
- oblikovati proračun projekta.
- navoditi različite vrste medija i utjecaj koji imaju na mlade.
ŠKOLA JE BESPLATNA.